Avtomobil hərracı yoxsa pərakəndə satış?

Avtomobil hərracı 

2019-cu ildə dünyada 67 milyondan çox avtomobil istehsal edilib. Nəqliyyat vasitələrinin istehsalı və satışının artması ilə işlənmiş avtomobillərin bazarı da böyüyür. Bu, dünya miqyasında işlənmiş avtomobillərin sərfəli sövdələşmələrini

tez bir zamanda axtara bilmək tələbini yaradır. Qlobal tendensiyalar e-ticarətin sürətlə inkişaf etdiyini göstərir. Buna görə də, avtomobil almaq və ya satmaq üçün ən yaxşı seçimlərdən biri onlayn avtomobil hərracıdır. 

Ənənəvi pərakəndə satış biznesini onlayn avtomobil hərracı ilə müqayisə edərkən, avtomobil hərracı saytlarının aşağıdakı üstünlüklərini qeyd etmək olar:

  • Sürətli əlaqə;
  • Qiymət elastikliyi;
  • Təkliflərin müxtəlifliyi;
  • Avtomobili onlayn yoxlamaq imkanları;
  • Tərəflər arasında minimum şəxsi əlaqə.

Bütün bunlar ona kömək edir ki, avtomobil hərrac saytları getdikcə populyarlaşır və onlayn platformalar satış salonlarını yavaş yavaş əvəz edir.

Qeyd olunan üstünlüklərə nəzər salaq.

  • Sürətli əlaqə

Axtardığınız avtomobili tapmaq üçün müxtəlif avtosalonlara və ya digər satış yerlərinə gedərək vaxt itirməyə ehtiyac yoxdur. Sizə lazım olan tək şey onlayn avtomobil hərracı vebsaytını və ya tətbiqini açmaq və təklifləri istədiyiniz kimi süzgəcdən keçirməkdir. Beləliklə siz bir neçə saatlıq oflayn fəaliyyəti onlayn platformada bir neçə dəqiqəlik səfərə çevirmiş olursunuz.

Həmçinin, onlayn platformalar satıcı ilə əlaqə və koordinasiya xərclərini minimuma endirir. Avtomobil sahibinə zəng etmək və ya yazmaq və vacib detalları müzakirə etmək kifayətdir.Bütün vacib məlumatlar məhsulun təsviri hissəsində dərc olunur və ya satıcı ilə əlaqə zamanı aydınlaşdırılır.

  • Qiymət elastikliyi

Avtomobil hərracında qiymətlər bazarın orta qiymətinə bağlıdır. Buna baxmayaraq, təcrübədə bu göstərici yalnız bələdçi rolunu oynayır. Alıcılar hər hansı bir təklifə ödəməyə razı olduqları qədər təklif edə bilərlər. Yəni, avtomobil hərrac qiymətləri sabit deyil və bu çox vaxt alıcılar üçün faydalı ola bilər.

  • Təkliflərin müxtəlifliyi

Avtomobil hərrac saytına daxil olan müştəri satıcılardan gələn bütün təkliflərə giriş əldə edir. Müştərilər seçdikləri avtomobilin vəziyyətini, qiymətini, istehsal ilini, istifadə tarixçəsini və digər məlumatları görə bilir. Üstəlik, bütün bu məlumatlar bir avtomobil modeli və ya markası çərçivəsində təqdim edilə bilər.

Top hərrac saytlarında interfeys ziyarətçilərə büdcələrinə, coğrafi mövqelərinə və bir çox digər seçimlərə uyğun olaraq avtomobil axtarmağa imkan verir. Avtomobil satış mağazalarında və salonlarda belə imkanlar yoxdur.

  • Avtomobili onlayn yoxlamaq imkanı

Bu üstün cəhətin parlaq nümunəsi Amerikanın məşhur onlayn avtomobil hərracı- Copart tərəfindən həyata keçirilmişdir. Copart-da mövcud avtomobillərin tarixçələri CARFAX sistemi daxilində əvvəlcədən yoxlanılır. Bu xidmət avtomobilin rəsmi qeydiyyatını identifikasiya kodu ilə saxlayır, və bu da müştərilərə avtomobilin qəza, cərimə və kredit borcu taixçəsini görməyə imkan verir. Alıcı maraqlandığı avtomobilin başına nə vaxt nə gəldiyini dərhal görür.

  • Tərəflər arasında minimum şəxsi əlaqə

Onlayn avtomobil hərracında avtomobil seçərkən istifadəçinin hər bir satıcı ilə şəxsən görüşməsinə ehtiyac yoxdur. Bütün zəruri danışıqlar daxili mesajlaşma sistemləri və ya müəyyən olunmuş əlaqələr vasitəsilə aparıla bilər. Fiziki görüş yalnız avtomobilin yekun yoxlanışı və sənədlərin imzalanması zamanı baş verir. Covid 19 pandemiyasl ilə bağlı dünyada baş verən son hadisələr fonunda bu fürsət xüsusilə aktuallaşır.

avtomobil hərracı