Avtomobil sənayesi qlobal COVID-19 pandemiyasının ilk aylarından ciddi təsirlərə məruz qaldı. 2020-ci ilin fevral ayında Çində avtomobil satışları 71 faizə qədər azaldı. Daha sonra, aprel ayına qədər ABŞ-da satışlar 47 faiz, Avropada isə 80 faiz azaldı. Ancaq sənayenin mühərrikləri heç vaxt dayanmadı və istehsal davam edirdi. 2020-ci ilin üçüncü rübündən etibarən avtomobil sənayesində vəziyyət stabilləşdi və 2021-ci ilin birinci rübünə qədər bütün dünyada avtomobil istehsalçıları sürətli istehsala qayıtdılar.
Pandemiyadan öncə də istehlakçılar qiymətləri müqayisə etmək üçün onlayn platformlarda nəqliyyat vasitələrini araşdırır, 360 dərəcə görünüşünü təcrübədən keçirirdilər, lakin faktiki satış prosesi dilerdə baş verirdi. Pandemiya şərtlərinin kəskinləşməsi ilə dünyanın hər yerindən diler şirkətləri məhdudiyyətlərə məruz qaldı. Bəzi dilerlər satış yerlərini ictimaiyyətə bağladılar və müştərilərlə telefon, videokonfrans və ya yalnız xüsusi görüşlə əlaqə saxladılar. Belə olan halda, potensial alıcılar texnoloji yeniliklərə üz tutataq, onlayn platformalar və mobil tətbiqlərdən istifadə edərək avtomobil alışını həyata keçirdilər.
Pandemiya böhranı xüsusən elektrik avtomobil bazarına ciddi təsir göstərdi. Bazarda nisbətən yeni olan və əsas texnologiyası batareyalar olan elektrik avtomobillərinin orta gəlirli istehlakçılar arasında satışı bu dönəmdə olduqca çətinləşdi.
Pandemiya ilə bağlı məhdudiyyətlər yüngülləşdikcə, müştərilər yenidən diler mərtəbələrinə axış edirlər. Bir çox insanlar hələ də dilerlə ünsiyyət qurmadan öncə avtomobillərini görmək, hiss etmək, oturmaq və sınaqdan keçirmək istəyirlər. Hazırda həm fiziki, həm də virtual müxtəlif platformalar paralel mövcuddur, və rəqabət aparır.