Xaricdən, o cümlədən Amerikadan istifadə olunmuş avtomobil sifariş vermək inkişaf etməkdə olan ölkələrdə orta gəlirli insanlar arasında geniş yayılmışdır.
Bu növ avtomobilləri istifadə etmədən öncə avtomobilin
əsas komponentləri və ümumiyyətlə düzgün işləməsi yoxlanılmalıdır.
Bəzi xaricdən gətirilən avtomobillər yaxşı görünə bilər, lakin müxtəlif hissələri ilə bağlı ciddi problemlər ola bilər. Bəzən xaricdən çox yaxşı vəziyyətdə olan avtomobili idxal etsəniz belə, daşınma və ya saxlama zamanı zədələnmiş ola bilər.
Bu yazıda xaricdən gətirilən avtomobilləri istifadə etməzdən əvvəl nələri yoxlamaq lazım olduğunu müzakirə edəcəyik. Yoxlanılması vacib olan hissələrin siyahısını təqdim edirik:
- Mühərrik
- İşıqlar
- Yağ və digər əsas mayelər
- Kilometraj
- Təkərin vəziyyəti
- Kabin
- Sənədlər
- Əyləclər
- Korpus (xarici və alt hissə daxil olmaqla)
- Oxlar, ötürmə mili və amortizator
1. Mühərrik
Avtomobilin ürəyi hesab olunan mühərriki yoxlayan zaman bunlara diqqət yetirmək lazımdır:
- conta sızmasının əlamətləri
- yanmış yağ qoxusu
- termostat
Mühərrik bloklarında tünd qəhvəyi ləkələr çox vaxt conta sızmasının əlamətləridir. Əgər belədirsə, mühərrikin vəziyyəti pisləşməzdən əvvəl bir mexanik tərəfindən yoxlanılması və təmir olunması vacibdir.
Həmçinin, radiatoru yaxından yoxlamaq lazımdır. Qırılan və ya sızan radiator da mühərriklə bağlı ciddi problem işarə edə bilər.
2. Faralar
Əyləc və digər siqnal işıqlarınız gündüz və gecə təhlükəsiz sürmək üçün çox vacibdir. Ön, arxa və digər işıqlar gecə sürmək üçün olduqca vacibdir.
Yeni aldığınız avtomobilinizlə gün batımına çıxmazdan əvvəl hər şeyin yaxşı işləməsinə əmin olmaq üçün bütün işıqları yoxlamalısınız. Hər hansı nasaz fara və ya yanmış lampa aşkarlasanız, avtomobilinizi istifadə etməzdən əvvəl onları dərhal təmir etməlisiniz.
3. Yağ və digər əsas mayelər
Avtomobili istifadə etmədən öncə mühərrik yağı, mühərrik soyuducu maye, transmissiya yağı, sükan gücləndirici maye, əyləc mayesi və digər müxtəlif növ mayelərin səviyyəsini və vəziyyətini yoxlamaq da vacibdir.
Adətən, istifadəçi təlimatında mühərrik yağının səviyyəsini yoxlamaq üçün təlimatlar olur. Yağ səviyyəsi ölçmə çubuğunun “tam işarəsinə” yaxın olmalıdır.
Yağın və ötürücü mayenin rəngi də vacibdir. Yağın rəngi açıq qəhvəyi, transmissiya mayesinin rəngi isə qırmızı və ya çəhrayı olmalıdır.
Bundan əlavə, kapotun altından və avtomobilin altından baxaraq mühərrik hissəsində yağ sızması əlamətlərini yoxlamaq lazımdır.
4. Kilometraj
Xarici avtomobil və ya ümumiyyətlə hər hansı bir işlənmiş avtomobil satın aldıqdan sonra, avtomobilin neçə mil sürüldüyünü öyrənmək vacibdir. Bunun səbəbi odur ki, avtomobilin əsas hissələri müəyyən yürüş intervalından sonra dəyişdirilməlidir.
Müəyyən yürüş intervallarından sonra dəyişdirilməsi tövsiyə olunan avtomobil komponentlərinə mayelər, hava filtrləri, əyləc balatası və s. daxildir.
5. Disk və şinlərin vəziyyəti
Avtomobilin dörd təkəri yerə perpendikulyar və bir-birinə paralel olmalıdır. Təkərlərin istismar müddətinin bitmədiyini yoxlamaq üçün istehsal tarixini yoxlamalısınız. Bununla yanaşı, təkərlərin istehsalçı tərəfindən istifadə üçün tövsiyə olunan ölçülərə uyğun olduğunu yoxlamaq lazımdır.
6. Salon
Xaricdən gətirilmiş avtomobili idarə etməyə başlamazdan əvvəl salonun ümumi vəziyyətini hərtərəfli yoxlamaq lazımdır. Bütün zəruri aksesuarların işlədiyini təsdiqləməklə yanaşı, siz həmçinin oturacaqların yerə möhkəm bərkidilməsini və təhlükəsiz sürücülük üçün müvafiq qaydada tənzimlənməsini təmin etməlisiniz.
Bunlardan ən başlıcası, paneldə işıq siqnallarına diqqət yetirməkdir. Burada hər hansı bir yoxlama mühərriki və ya hər hansı əsas problemi göstərən xəbərdarlıq işığı görünəcək. Müəyyən bir xəbərdarlıq işığının nə demək olduğuna əmin deyilsinizsə, öyrənmək üçün istifadəçi təlimatına müraciət etməlisiniz.
7. Sənədlər
Avtomobilin qeydiyyat sənədi, rüsumun/vergilərin ödənilməsi və mülkiyyətin dəyişməsi (əvvəlki mülkiyyətdə olan avtomobillər üçün) əksər ölkələrdə avtomobil idarə etmək üçün tələb olunan bütün hüquqi sənədlərdir. Siz həmçinin avtomobili yola çıxarmazdan əvvəl lisenziyanızın yeni olduğundan əmin olmalısınız.
Hüquqi sənədlərlə yanaşı, avtomobilin xidmət və texniki xidmət tarixçəsini də öyrənməlisiniz. İstifadəçi təlimatı avtomobilinizlə bağlı hər hansı bir şübhəniz olduğu təqdirdə öyrənməli və məsləhətləşməli olduğunuz başqa bir əsas avtomobil sənədidir.
8. Əyləclər
Əgər xaricdən gətirilən avtomobilinizi sınaqdan keçirərkən əyləci basdığınız zaman əlavə səs eşidirsinizsə, bu əyləc balatasının köhnəldiyinin əlaməti ola bilər. Belə hallar dərhal müdaxilə tələb edir. Səs gəlməsə belə eşitmədən əyləc yastiqciqlarını vizual olaraq yoxlayamaq vacibdir.
Əlavə olaraq, əyləc pedalını basdığınız zaman nə çox sərt, nə də çox yumşaq olmalıdır. Müasir avtomobillərdə əyləc pedalının sərtliyinin səbəbi
əyləc gücləndiricisidir. Əyləc gücləndiricisi əyləc sistemində maşını saxlayan zaman vakuum yardımını təmin edən komponentdir. Yumşaq əyləclə qarşılaşmağınızın isə bir çox səbəbi var. Ümumi olanı əyləc xəttindəki zədə və ya havadır. Bunun üçün sürətli həll əyləc mayesinin dəyişdirilməsi və ya yuyulmasıdır.
9. Korpus
Əgər xaricdən aldığınız maşında cızıqların olmasını istəmirsinizsə, ümumi vəziyyətini dəqiq yoxlamalısınız. Yağ və ya maye sızması əlamətlərinin olmadığından əmin olmaq üçün yeni gətirilən avtomobillərin alt hissəsini yoxlamağınız tövsiyə olunur.
10. Oxlar, ötürmə mili və amortizator
Gücü ötürücü qutudan təkərlərə ötürən və bütövlükdə avtomobilinizin ağırlığını da daşıyan oxlardır. Yeni aldığınız işlənmiş avtomobilinizi idarə etməyə başlamazdan əvvəl oxda nasazlıq əlamətlərinin olub olmadığını yoxlamaq lazımdır. Avtomobilinizin altındakı gurultu səsi ilə müşayiət olunan vibrasiya, təkərlərin yırğalanması, sükanı zəif idarə etmək nasaz (əyilmiş və ya qırılmış) oxların əlamətləridir. Oxun problemli olmasından şübhələnirsinizsə, mexanikə mütləq yoxlatmalısınız.